tirsdag 6. oktober 2009

Kreativt prosjekt

Nå har vi jobbet med kreativt prosjekt i ganske lang tid, og ikke før idag holdt jeg mitt foredrag. Jeg skulle egentlig ha det før høstferien, men det rakk ikke å bli min tur. Nervene tok virkelig overhånd den onsdagen før ferien. Jeg fikk vondt i magen, ble kvalm, og gruet meg helt seriøst, SKIKKELIG! Å stå forann klasser/mennesker å snakke, er ikke noe jeg føler meg så veldig komfortabel med.

Da det idag var min tur, var jeg fortsatt nervøs, og merket at det kriblet i magen. Men det gikk faktisk ganske bra! Ja, var jo selvfølgelig litt ekkelt, men det er bare en vanesak, er det ikke? :) Så neste gang håper jeg det ikke blir like ekkelt, og at nervene ikke tar overhånd. Nå har jeg lært meg å slappe av litt mer, for det er jo egentlig ikke så skummelt som jeg skal ha det til :)

Jeg snakket om "Under en nymåne" eller bedere kjent som "New Moon", som er bok nr to i Twilight serien, hvis dere lurte på det :)

- Cecilie

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei, Cecilie!

    Nei, det er ikke så ekkelt når man først har klart det. Det jeg har lyst til å si, er at du var kjempeflink. Du var kanskje nervøs, men det var det ikke lett å se for oss som hørte på. Du har en høy og klar stemmebruk, du var flink til å formidle innholdet og hele framføringen var behagelig å høre på. Supert, Cecilie:-)

    Bjørnar

    SvarSlett